İl Sağlık Müdürlüğümüzün odamıza göndermiş olduğu ilgili yazıda; Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürlüğünden alınan ilgide kayıtlı yazıda özetle; 10/06/2014 tarih ve 29026 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren "Bankalar ve Kamu İdareleri Tarafından Yapılacak Olan Sigortalılık Kontrolü İle Kurum ve Kuruluşlardan Alınacak Bilgi ve Belgelere Dair Tebliğ"e istinaden Müdürlüğümüzün görev alanıyla ilgili belgelerin ulaştırılması istenilmektedir. Buna göre; mezkur tebliğin 20 inci maddesi gereğince eczaneler ve eczacılara ilişkin mevzuat kapsamında verilen yetki belgesi, denetim sırasında çalışanlara ait bilgiler, mesul müdürlük belgesi ve personel çalışma izin belgesi örnekleri ayrıca kimlik bilgileri ve çalışılan yerin ünvanı ve açık adresi bilgileri ile varsa ücreti ve işe başlama tarihi bilgilerinin Müdürlüğümüzce Sosyal Güvenlik Kurumuna gönderilmesi gerektiğinden; 1-Müdürlüğümüzce Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürlüğüne Şubat/2016 dönemi için bilgilendirme yapılması gerektiğinden, söz konusu tablonun eczane mesul müdür ve tüm çalışanlar için tanzim edilip eczane sahip/mesul müdürü tarafından onaylanmış haliyle e-posta veya ıslak imzalı olarak posta yoluyla yada elden 12 Şubat Cuma günü mesai bitiminden önce Müdürlüğümüz Eczacılık Birimine iletilmesi; 2-Ekte gönderilen formda bilgilerle ilgili bir değişiklik olduğunda (Personel ayrılış/başlayış) her ayın 10'undan önce düzenli olarak eczane sahip/mesul müdürü tarafından onaylanmış haliyle sivas.ies@saglik.gov.tr adresine e-posta veya ıslak imzalı olarak posta yoluyla ya da elden Müdürlüğümüz Eczacılık Birimine iletilmesi gerektiği belirtilmiştir.